لباس خواب زنانه

ساخت وبلاگ

ست کردن لباس
از آنجایی که هر خانم و آقایی حد اقل یک لباس مشکی در کمدش دارد بد نیست بدانیم مشکی معمولا با چه رنگ هایی هماهنگ می شود:

1 - آبی سیر : 
امسال ترکیب آبی سیر با مشکی یکی از ترکیب های مورد علاقه طراحان لباس است. این ترکیب حالتی با شکوه را برای فرد خلق می کند و تداعی کننده ثروت و آراسته بودن است.

2 - قهوه ای : 
یکی از زیباترین ترکیب رنگ های دنیا روی پوست پلنگ ها دیده می شود. خال های مشکی و زمینه قهوه ای یک ترکیب زیبا را به وجود می آورد. دقت داشته باشید که رنگ غالب باید قهوه ای باشد و مشکی به عنوان رنگ مغلوب به کار برود.

3 - سفید : 
ترکیب سفید و سیاه یکی از بهترین ترکیب رنگ های دنیاست. افرادی که در هماهنگ کردن لباس های شان از این ۲ رنگ استفاده می کنند جزو خوش پوش ترین آدم ها به حساب می آیند. ترکیب یک پیراهن سفید با یک ژیله مشکی یکی از ست های پرطرفدار است که هیچ وقت هم قدیمی و از مد افتاده نمی شود، همه جا پوش هم هست پس تا می توانید این ترکیب را مد نظر داشته باشید.

4 - نقره ای : 
مشکی و نقره ای یک ست کاملا رسمی را ارائه خواهد داد. شاید بتوان گفت بیش از حد رسمی! هر دوی این رنگ ها به تنهایی تداعی کننده مراسم مهم هستند و وقتی با هم ترکیب شوند دیگر خیلی مهم می شوند! سعی کنید اگر واقعا نیازی به خیلی رسمی بودن ندارید طرف این ترکیب نروید.

5 - طوسی : 
شاید بعد از سفید بهترین رنگی که می تواند در کنار مشکی بنشیند طوسی باشد. طوسی ابهت مشکی را تا حد زیادی کم و به آراسته شدنش کمک می کند، به شرطی که رنگ غالب باشد. مثلا یک دامن طوسی با کمربند و حاشیه مشکی می تواند یک لباس زیبا را درست کند.

نکته : سرتاسر مشکی
جالب است بدانید سال های خیلی دور نوشیدنی عزای ایرانیان قهوه بود، آن هم به خاطر رنگش؛ مشکی. مشکی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران رنگ عزاداری است و این سنت باعث شده که خیلی وقت ها این رنگ تداعی کننده احساس خوبی نباشد. بنابر این سعی کنید به جز مراسم عزاداری _ که پوشیدن این رنگ به عنوان ادای احترام بسیار پسندیده است_ در شرایط دیگر سر تا پا مشکی نپوشید.

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 362 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:42

پیدایش لباس ایرانیان از بیش از 10 هزار سال پیش دارای تمدن بوده‌اند. از این رو، ریشه‌ی بسیاری از دستاوردهای بشر را در این تمدن می‌توان یافت. برای مثال، نخستین ابزار ریسندگی و بافندگی در غار كمربند، نزدیك بهشهر، یافت شده است كه به 7 هزار سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد. به علاوه، در قدیمی‌ترین بخش‌های شهر باستانی شوش، كه در خوزستان قرار دارد، سوزن‌های سوراخ‌دار پیدا شده است.

این دستاوردهای و نوآوری‌های دیگری كه در دوران‌های بعدی رخ داد، صنعت پارچه و پوشاك ایران را پیشتاز و سرآمد جهانیان كرد. جالب است بدانید اسكندر مقدونی، با آن‌كه به ایران حمله و آن را اشغال كرده بود، لباس ایرانی می‌پوشید. در این جا به برخی از نوآوری‌های ایرانیان در زمینه‌ی پوشاك و پارچه اشاره می‌شود.

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 294 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:42

  رنگ مشکی در لباس
در بسیاری از فرهنگ ها مشکی به عنوان رنگ بد شانسی درنظر گرفته می شود. مثلا اگر یک گربه سیاه از خیابان رد شود بد شانسی می آورد. البته به جز انگلستان! در انگلیس گربه سیاه نماد خوش شانسی است.
به عقیده مردم یک جعبه مشکی کم وزن تر از یک جعبه سفید با همان وزن به نظر می رسد. در مد هم از همین نکته برای طراحی لباس استفاده می کنند.

در اجرای ارکسترهای مختلف، نوازندگان به این دلیل تمام مشکی می پوشند که توجه بینندگان به جایی خارج از صحنه معطوف نشود. تمام مشکی می تواند توجه را معطوف به خود کند.

در دنیای مد، مشکی به عنوان یک رنگ سوفسطایی در نظر گرفته می شود و با احترام زیادی با آن برخورد می شود. حتی اصطلاحی هم برای برندهایی که مشکی ارائه می دهند ساخته شده؛ « سیاه جدید ». این عبارت نشان دهنده شایستگی طراح لباس است.

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 339 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:41

نکته پنجم در انتخاب لباس مجلسی: کفش پاشنه بلند بپوشید

یک جفت کفش پاشنه بند ، پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد. لازم نیست کفش هایی که پاشنه های خیلی بلند دارند را انتخاب کنید. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد ، شما را لاغر تر و قدبلند تر نشان می دند. سعی کنید پاشنه های زیر 8 سانتی متر را انتخاب کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

ترفندهای فوق در انتخاب مدل لباس مجلسی و لباس شب ، به شما کمک خواهند کرد که لاغر تر و قد بلند تر به نظر برسید. قبل از رفتن به مهمانی بعدی اگر احساس کردید زیادی چاق شده اید ، قبل از انتخاب مدل لباس مجلسی خود ، این ترفند ها را بخوانید.

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 316 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:40

نکته چهارم در انتخاب لباس مجلسی: لباس های با خطوط و طرح های عمودی بر تن کنید

اگر قدبلندتر به نظر برسید ، شما را لاغر تر خواهند دید. استفاده از طرح ها و خطوط عمودی کمک می کند که بلندتر و باریکتر دیده شوید. خطوط عمودی چشم ها را به بالا و پایین خواهند کشید و نا خود آگاه شما را کشیده تر نشان خواهند داد

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 323 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:39

نکته سوم در انتخاب لباس مجلسی: دامن های بالای زانو بپوشید

راه دیگر برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنید از پوشیدن دامن هایی که تا ساق پا و یا تا مچ پا هستند ، خود داری کنید.

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 342 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:38

نکته دوم در انتخاب لباس مجلسی: لباس یقه هفت بپوشید

لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای زنان کوتاه قد هستند. چرا که بلندتر و باریکتر به نظر خواهند رسید. لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاهها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کنند و باعث می شوند که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از نظر ها پنهان بماند. به طور ناخودآگاه این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نیز نشان می دهند. برای کامل تر کردن این ترکیب می توانید از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 359 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:38

نکته اول انتخاب لباس مجلسی: لباسی مجلسی بپوشید که کاملا اندازه شما باشد.

یکی از ساده ترین راه های لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا اندازه شما باشد. در هنگام انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد ، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 289 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:37

کرم کوچک کننده ی بینی

علائم پولیپ بینی
پولیپ های کوچک بینی، علامتی ندارند. هرچه این پولیپ ها بزرگ تر شوند، علائم آشکارتر می گردد.
ممکن است این علائم مربوط به سینوزیت مزمن باشد و پولیپ بینی وجود نداشته باشد.

علائم شایع عبارتند از:
- آبریزش بینی
- گرفتگی مداوم بینی
- آبریزش از قسمت عقب بینی
- کاهش و یا از دست دادن حس بویایی
- از دست دادن حس چشایی
- درد صورت و سردرد
- درد دندان های بالایی
- احساس فشار در بالای پیشانی و صورت
- خرناس کردن
- خارش اطراف چشم ها

هر گونه شرایطی که باعث بدتر شدن التهاب مزمن در راه هوایی و یا سینوس ها گردد از قبیل عفونت ها و یا آلرژی ها، باعث پیشرفت پولیپ بینی می گردد

علل پولیپ بینی
دانشمندان هنوز علت ایجاد پولیپ بینی را به طور کامل نمی دانند. هنگام داشتن پولیپ، التهاب در غشای مخاطی بینی و سینوس ها بوجود می آید.

برخی شواهد نشان داده که افراد مبتلا به پولیپ بینی، دارای پاسخ های ایمنی متفاوت هستند و مواد شیمیایی مختلفی در غشای مخاطی بینی نسبت به افراد بدون پولیپ بینی دارند.

پولیپ بینی ممکن است در هر جایی از سینوس ها و یا راه های هوایی تشکیل شود، اما اغلب آنها در نزدیک چشم ها، بینی و استخوان های چانه قرار دارند.

کرم کوچک کننده ی بینی

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 304 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:35

جین مشکی
بعضی ها هنوز هم به پوشیدن شلوارهای جین مشکی علاقه دارند. اگر دوست دارید ظاهرتان روی اصول باشد و حسن سلیقه شما را نشان بدهد باید پوشیدن شلوار جین های مشکی را کنار بگذارید. این شلوارها متعلق به گذشته هستند و با دوره جدید هیچ سنخیتی ندارند. اگر به پوشیدن شلوار مشکی علاقه دارید، می توانید به جای جین از جنسی مثل لاکرا استفاده کنید. مطمئن باشید تاثیر بهتری روی ظاهرتان خواهد داشت.

چه رنگ لباس سن را بالا می برد
درست است که خانم ها عاشق مشکی هستند چون لاغرتر نشان شان می دهد اما شاید خیلی های شان ندانند که این رنگ سن شان را بالا می برد. استفاده از مقنعه، روسری و حتی بلوزهای یقه اسکی مشکی رنگ، باعث ایجاد خطوطی زیر چانه و چشم ها می شود که همین مسئله سن افراد را بالاتر از آنچه هست نشان می دهد.
مشکی رنگ طبیعی و نشانه های سلامت و شادابی پوست را از بین می برد. به خصوص افرادی که پوست شان خیلی روشن است باید استفاده از این رنگ را برای خودشان ممنوع کنند. البته استفاده از مواد آرایشی با تناژهای برنزه می تواند تا حدود زیادی این مشکل را حل کند.

ترکیب جین روشن و مشکی
شاید زیباترین و همه جا پوش ترین ترکیبی که می شود با مشکی خلق کرد ترکیب شلوارهای جین و بلوز یا شومیزهای مشکی باشد. فرقی نمی کند شلوار جین تان برفی باشد یا آبی نسبتا تیره، هر دوی این رنگ ها وقتی با یک شومیز یا پیراهن مشکی همراه شوند یک ترکیب زیبا را می سازند. ترکیبی که نیمه رسمی است و به درد اغلب مراسم ها می خورد.
یادتان باشد از مشکی برای فصل های سرد سال استفاده کنید. پوشیدن این رنگ در تابستان جز گرما و دردسر چیزی برای تان نخواهد داشت.

کیف و کفش
حتی اگر رنگ مشکی را برای لباس های تان دوست نداشته باشید قطعا از داشتن یک ست کیف و کفش مشکی ضرر نخواهید کرد. به خصوص در فصلی که بارندگی و گل و لای می تواند ظاهر هر رنگی به جز مشکی را خراب کند.
برای لباس های مشکی باید کیف و کفش مشکی داشته باشید تا ست شما تکمیل شود. استثنائا می توانید از تناژهای مختلف مشکی در کیف تان استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید اگر کیف شما از جنس جیر تهیه شده کفش تان هم باید از همین جنس باشد و اگر کیف تان از جنس ورنی است کیف تان هم باید همین طور باشد. در غیر این صورت همان خطر شلخته به نظر آمدن تهدیدتان خواهد کرد.
منبع : pooshak.com

لباس خواب زنانه ...
ما را در سایت لباس خواب زنانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروشگاه لباس خواب زنانه dress2 بازدید : 329 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت: 16:31